پیام تبریک دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان به مناسبت روز دندانپزشک
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکیو خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان؛
دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در پیامی به مناسبت روز دندانپزشک، این روز را به جامعه دندانپزشکی و همه دانشجویان این رشته تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
با سلام و احترام،
اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها بر کسی پوشیده نیست. دندانپزشکان بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری های دهان و دندان ، ارتقای سطح سلامت ، پیشگیری و آموزش روش های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می دهند ، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.
فرا رسیدن بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشکی را به جامعه دندانپزشکی و همه دانشجویان این رشته صمیمانه تبریک عرض مینمایم و اعتلای مقام و علو منزلت آرزو مندم. امیدوارم ستاره زندگی و اختر دانشتان، پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد.
دکتر سید سعید کسائیان
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان